آموزش سئو خاکستری (فوق حرفه ای)

70 % تخفیف

شناسه محصول 10008

محصول حرفه ای

محصول ایرانی

تاریخ انتشار : 26 مارس 2021

بروز رسانی : 21 ژوئن 2021

بازدیدها : 2,175 بازدید

آموزش سئو خاکستری (فوق حرفه ای) با ۷۰٪ تخفیف ویژه

 آی دی تلگرام : @digisrc_ir

همانطور که میدانید سئو خاکستری را امروزه میتوانیم یک سئو تضمینی بنامیم چراکه با سئو سفید متاسفانه در ایران نمیتوان رتبه خوبی را در نتایج کسب کرد مخصوصاً که در صورت وجود رقیب هایی با سئو خاکستری این امر برای وب سایت شما غیر ممکن خواهد بود. در این دوره آموزشی تمامی روش های تاثیرگذار در سئو خاکستری را که حاصل بیش از ۹ سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه سئو میباشد را به شما خواهیم آموخت.

 

سطح دوره در چه حدی است و آیا پیش نیازی لازم است؟

سطح دوره در حد فوق حرفه ای میباشد و شما قبل از اینکه این دوره را تهیه کنید میبایست ابتدا با تمامی فاکتورها و البته المان های سئو آشنا باشید ، همچنین توصیه میشود حداقل ۲ الی ۳ سال سئو حرفه ای در وب فارسی و وب غیر فارسی را دنبال کنید سپس این پکیج را مشاهده فرمایید.

مدت زمان ویدیو چقدر است؟

مدت زمان ویدیو بیش از ۱۵ ساعت میباشد که به صورت فشرده برگذار شده است.

 

بعد از مشاهده این دوره میتوانیم وب سایت هایی در زمینه های بسیار سخت را نیز سئو کنیم؟

بله بدون شک بعد از مشاهده دوره میتوانید به راحتی این دسته از سایت ها را نیز سئو کنید چراکه بعد از گذراندن دوره سئو خاکستری شما یکی از معدود افرادی خواهید بود که سئو را کاملاً درک کرده است و با تمامی زیر و بم آن آشناست.

 

** توجه داشته باشید این دوره فقط فقط تا زمانی که از سمت فروشنده این آموزش موردی نداشته باشد با تخفیف ارائه می شود در صورت در خواست فروشنده اصلی و اعلام عدم رضایت دوره حذف یا با قیمت اصلی به فروش میرسد **

 آی دی تلگرام : @digisrc_ir

محصولات مرتبط

ارسال دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *